OTVARANJE CAPITOL PARK-A SURČIN – PROLEĆE 2021

Pored pet otvorenih retail park projekta u Srbiji, Poseidon Group-a nastavlja da investira u sektor maloprodajnih nekretnina u jugoistočnoj Evropi. Kako je danas potvrđeno, evropski investitor, developer i menadžer u polju nekretnina, udružiće se sa New Imobilia Develop u cilju dovođenja retail park projekta koji posluje pod brendom Capitol Park i u najnoviju beogradsku opštinu Surčin, koja broji 50.000 stanovnika.

Plac od 16.000 m2 nalazi se u centru grada u Vojvođanskoj ulici. Koristi od toga što se nalazi pored gusto naseljene stambene zone i supermarketa Lidl čije je skoro otvaranje u planu.

„Capitol Park Surčin biće šesti retail park Poseidon Grupe u Srbiji. Doneće oko 100 radnih mesta lokalnoj zajednici u fazi izgradnje, a dodatnih 80 nakon otvaranja “, rekao je direktor kompanije za korporativne poslove James Gunn.

Capitol Park Surcin obuhvatiće više od 11 jedinica sa ukupnom dozvoljenom površinom od preko 3.000 m2. To će biti prvi moderan šoping objekat u beogradskom predgrađu i njegov prvi maloprodajni park. Capitol Park pružiće moderne maloprodajne i rekreativne mogućnosti za surčinsku zajednicu.

Miks zakupaca prilagodiće se potrebama kupaca i obuhvatiće međunarodne i poznate domaće brendove. Uz veoma popularni hipermarket koji se nalazi pored parka, razvoj će obuhvatiti modne prodavnice za odrasle i decu, sportsku robu, kao i robu za opremanje i dekoraciju doma kako bi posetiocima pružili kompletno iskustvo kupovine.

Brend Capitol Park

Brend Capitol Park deo je portfolija nekretnina koji sadrži više od 310 000 kvadratnih metara izgrađenih i upravljanih maloprodajnih objekata širom jugoistočne Evrope, 90 000 m2 koje koriste supermarketi i više od 1000 stambenih zgrada u planiranju i izgradnji. Poseidon Group, vlasnik navedenih nepokretnosti, koji razvija i upravlja nekretninama uz pomoć lokalnih timova iz Jugoistočne Evrope i mrežom kancelarija u Bosni, Hrvatskoj, Srbiji i Sloveniji, teži da postane vodeći operater maloprodajnih parkova u jugoistočnoj Evropi. Omogućujući međunarodno iskustvo kupovine po prihvatljivim lokalnim cenama, londonska kompanija planira da upravlja sa 16 maloprodajnih parkova i susedskih centara do kraja 2020. godine.